Gambir Gold Spray

Gambir Gold Spray


KENAPA ANDA PERLUKAN GAMBIR GOLD SPRAY?


PE adalah pancutan yang dialami sebelum masa yang dikehendaki atau terlalu awal pancutan berlaku semasa persetubuhan. Ini sering menghampakan si isteri. 


Lazimnya, apabila seorang lelaki telah melepaskan air maninya, zakarnya akan hilang kekerasan dan tak dapat berfungsi dengan baik untuk persetubuhan.


APAKAH YANG MENYEBABKAN AIR MANI TERKELUAR TERLALU AWAL ATAU ‘PREMATURE EJACULATION’?


Mengikut beberapa pendapat, kaum lelaki memang lebih senang mencapai ke puncak shahwatnya berbanding perempuan.


Mengikut pendapat tersebut, berkemungkinan lelaki terlalu sibuk merisaukan banyak perkara mustahak yang lain daripada masalah yang remeh ini.


Jika pada zaman dahulu lelaki lebih risau dengan masalah ketiadaan makanan, serangan musuh dan haiwan liar. Jadi berkemungkinan masalah ini adalah masalah turun temurun atau ‘hereditary’.


Namun begitu, teori ini tidak dapat di buktikan sebarang ahli sains walaupun sekilas pandang kelihatan benar.


Mungkin teori ini dirumus kerana dari segi genetik, manusia belum dapat pastikan sebarang hasil dari melambatkan ke puncak shahwatnya.


Tabiat melambatkan ke puncak shahwat ataupun “orgasm” adalah satu tabiat yang harus dipelajari. Tidak jauh perbezaannya seperti belajar menari atau belajar cara buat dodol.


Tabiat melambatkan keluarnya air mani dapat memanjangkan lagi masa keseronokan untuk kaum suami.


Didapati ramai isteri juga gemar mengalami ‘orgasm’ semasa zakar suami masih didalam kemaluan si isteri.


Untuk si isteri mencapai keseronokan ini, zakar lelaki haruslah sering menghairahkan si isteri dengan gerakan untuk tempo masa yang agak lama.


Ejakulasi terlalu awal ini sering juga disebabkan fakta-fakta psikologi seperti ketakutan, rasa serba salah dan risau jika tidak dapat memuaskan.










Memang anda sendiri pernah lihat, berlambak-lambak produk kesihatan batin lelaki di pasaran, tapi adakah ianya DIJAMIN selamat? Ada kelulusan dengan Kementerian Kesihatan ke?

Dah cuba macam-macam produk, cuba macam-macam cara dan kaedah untuk ‘tahan lama’, tapi masih lagi tak berkesan juga. Tension pun ada jugak ni. Memang benar-benar menguji tahap kelelakian anda.

Sering kali mendapat komplen daripada isteri tercinta anda. Dia sering kali ‘tarik muka’ dan kecewa dengan prestasi anda di ranjang. Paling teruk lagi, isteri anda tak pernah pun rasa puas semenjak berkahwin!

Anda malu untuk bertanya rakan-rakan atau ahli keluarga anda. Soal isu-isu bilik tidur ini soal sensitif. Tak tahu kat mana nak rujuk.
Tidak jelas bagaimana caranya ingin tahan lebih lama ketika di ranjang. Kalau tahu pun, tak pasti sejauh mana keberkesanannya. Adakah ia terbukti berkesan?






Sudah!!!

Anda kita tak payah pening-pening dah dengan segala pemasalahan di atas tu.

Anda kini boleh meningkatkan tahap kelelakian anda menjadi seorang “Lelaki Sejati” gagah lagi perkasa di ranjang ...




MEMPERKENALKAN GAMBIR GOLD SPRAY



GAMBIR GOLD SPRAY! PRODUK TERLARIS 2016!



 



GAMBIR GOLD SPRAY



100% BERASASKAN HERBA TANPA KESAN SAMPINGAN


UNTUK TAHAN LAMA BERSETUBUH

MEMBERIKAN KEPUASAN KLIMAKS YANG MAKSIMUM

KOTAK KAYU PREMIUM DENGAN SALUTAN WARNA KEEMASAN

SESUAI UNTUK HADIAH KEPADA RAKAN

CARA KEGUNAAN YANG MUDAH HANYA
SPRAYKAN SAHAJA PADA ALAT SULIT


MUDAH DIBAWA KE MANA-MANA











Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good

  • Product Code: Gambir Gold Spray
  • Availability: In Stock
  • RM150.00
  • Ex Tax: RM150.00